Live vanaf bondi beach! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Poels - WaarBenJij.nu Live vanaf bondi beach! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Poels - WaarBenJij.nu

Live vanaf bondi beach!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Juni 2014 | Australië, Sydney

goodmorning mates! daar ben ik dan. na een reis van 40 uur een maar 5 uur slaap ben ik dan toch echt in sydney! ik had een fijne vlucht met emiratewaar ik vaak niemand naast me had of zelfs een hele rij om te liggen. de stop over in dubai was goed te doen dankzij het luxe vliegveld. eerst was ik wat gaan drinken met een jongen die ik had leren kennen in de gate op schiphol. hij vloog naar perth en had een stop van 3 uur dus zijn we wat gaan dinken tussen de burka's en de sheiks. toen hij ging boarden ben ik op zoek gegaan naar een douche. in de health club kreeg ik een hele badkamer voor mezelf incl badjas, producten en een fohn voor maar 10 euro. genieten natuurlijk! heb daar een uur doorgebracht haha. ik heb ook nog proberen te slapen in de lounge maar na een half uur werd ik wakker van het ochtendgebed waarin allah werd geprezen door alle speakers in het vliegveld! tot zo ver een goede nachtrust in een arabisch land! na een nacht op dubai weer door naar bangkok en om toen eindelijk te landen in sydney. tijdens het wachten in de gate leerde ik Diaa kennen. een huge ozzie die mij vandaag of morgen een tour gaat geven in sydney. toen ik eindelijk in sydney landde was het uitzicht geweldig! tot zover je kon kijken alleen maar natuur en ineens een grote stad aan de zee: sydney! ik had al snel mn shuttle bus gevonden en de aardige taxi chauffeur uit cyprus vond het zo gezellig dat hij een gratis tourtje gaf langs de andere stranden zodat ik prachtig uitzicht had terwijl hij vertelde hoe hij hier terecht was gekomen. eindelijk kapot paangekomen in mijn hostel ben ik snel gaan douchen en op zoek gegaan naar een supermarkt. boodschappen doen voor de backpack lifestyle is nog best lastig wanneer je altijd gewend bent aan een vijf sterren huis met sap-chef maar de pasta pesto heb ik kunnen vinden! mijn dieet zal voornamelijk bestaan uit pasta, bbq en alles wat te krijgen is in goedkope barretjes. gelukkig heb ik nu een single room waar ik kan wennen aan deze campinglifestyle (want zo voelt het) en kan uitrusten. nu ga ik weer genieten van mijn uitzicht met mooie surfers aan bondi beach en vanmiddag misschien nog even naar het centrum van sydney. no worries! xx

  • 27 Juni 2014 - 09:20

    PenM:

    He Marieke,

    Fijn dat je goed bent geland.
    Maar let wel op je taal daar: bbq kan echt niet, "a barbie with a coldy from the esky" it is.

    Kijken uit naar je volgende update!
    Liefs P&M

  • 27 Juni 2014 - 13:53

    Eline:

    Hi Mariek!
    Fijn om dit te lezen dat je veilig bent aangekomen enz!
    Het is indd even wennen als je huize poels gewend bent indd haha. Doe voorzichtig maar vooral: Genieten ervan schat!
    Dikke kus uit Rio! XXX van de Bakkertjes

  • 27 Juni 2014 - 17:14

    Lisa:

    Hee Marieke!

    Jeeej wat fijn dat je goed bent geland! Ik ben benieuwd naar je verhalen :D
    Heel veel plezier en doe de groetjes aan de surfers!

    Liefs Lisa

  • 28 Juni 2014 - 10:03

    Danielle:

    Klinkt als een topbegin met al veel leuke nieuwe ontmoetingen! Have fun!
    Danielle

  • 29 Juni 2014 - 14:48

    Marijke:

    Heee wijfie! wat heerlijk dat het goed met je gaat.
    meteen al leuke mensen ontmoet :) en wat heb je weer een mazzel dat je tussen de sheiks mocht zitten. Haha Geniet van alles daar en gelukkig zijn er lekkere surfboys! Heel veel plezier lieffie xxxx p.s. We kunnen ook niet altijd alleen maar in luxe leven ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 27 Mei 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 5862

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 07 Augustus 2014

East Coast Australia

Landen bezocht: